مدیر كارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان:
افضلی در مصاحبه ای بیان کرد: با توجه به اینکه آثار و تبعات اقتصادی ناشی از کرونا تا مدت‌ها در جامعه باقی می ماند، لذا در کنار اقدامات بهداشتی باید کمک های مومنانه را هم تا مدت‌ها ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۰۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، دکتر مرضیه افضلی، مدیر کارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» در رابطه با اقدامات سازمان برای مقابله با کرونا گفت: حوزه اختیارات ما بیشتر مربوط به پایگاه های بسیج و بخش خواهران سازمان های اقشاری بسیج است.


وی با اشاره به ادامه فعالیت کارگاه های تولید ماسکی که استانداردهای لازم را حفظ کرده اند گفت: در حال حاضر پایگاه های سلامت در قالب شهید سلیمانی مشغول فعالیتند.

افضلی به طرح «شهید سلیمانی» برای مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: ما در قالب این طرح و با هماهنگی وزارت بهداشت ارائه مشاوره کرونایی به افراد را در دستور کار داریم تا افراد بتوانند بیماری کرونا را در خود تشخیص دهند. در واقع با توجه به اینکه بار روانی کرونا بیشتر از تبعات جسمی آن است در تلاشیم تا با ارائه مشاوره در پایگاه های بسیج به صورت تلفنی و حضوری مردم بیهوده راهی بیمارستانها نشوند.

مدیر کارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اعلام اینکه کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد گفت: ما در قالب این طرح، کمک های خیرین را جمع آوری و بسته های بهداشتی را بین افراد نیازمند توزیع می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعات درمورد کشف واکسن کرونا تغییری در روند کاری شما ایجاد کرده یا خیر، گفت: اگر ما واکسن و داروی قطعی کرونا را هم داشته باشیم به دلیل جهش های مختلف این ویروس همچنان باید بحث خودمراقبتی و اطلاع رسانی را ادامه دهیم.

افضلی اظهارکرد: با توجه به اینکه آثار و تبعات اقتصادی ناشی از کرونا تا مدتها در جامعه باقی می ماند ما در کنار اقدامات بهداشتی باید کمک های مومنانه را هم تا مدتها ادامه دهیم.

ارسال نظرات