ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران صبح امروز به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه هدف تحت حمایت در اداره کمیته امداد صفادشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۴۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان در بیست و دومین سفر خود به شهرستان های استان تهران در قالب طرح تکریم ارباب رجوع،امروز سه شنبه یازدهم آذر ماه در اداره کمیته امداد شهرستان صفادشت با متقاضیان دیدار،گفت و گو کرد.
در این برنامه ملاقات مردمی مراجعه کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را برای مساعدت و همکاری طبق ضوابط این نهاد را صادر کرد.
پرپنچی در ادامه با ناصر انصاری،بخشدار ، محمدعلی کریمی ،شهردار و حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبرو ،امام جمعه صفادشت به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این دیدارها بر لزوم مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد در جهت ساخت مسکن مددجویی برای جامعه هدف تحت حمایت این نهاد تأکید کرد و گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد افرادی هستند که تنها از سوی کمیته امداد حمایت می شوند و از اقشار نیازمند جامعه هستند، لذا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی نیازمندان در تلاش هستیم در کنار خدمات این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه برای حل مشکلات اساسی خانواده های تحت حمایت اقدام نماییم.
وی با اشاره به مشکل خرید و ساخت مسکن در کلانشهر تهران، افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات مسکن برای مددجویان تهرانی نیز مانند مددجویان سایر استان ها تعریف شده است، در این بخش نیاز به همراهی مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه داریم.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ابراز امیدواری کرد: امید است با مشارکت خیّران ، مؤسسات خیریه،مراکز نیکوکاری و سایر دستگاه های اجرایی بتوانیم در جهت توانمند سازی جامعه هدف تحت حمایت در حوزه تأمین مسکن خدمات مطلوبی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه دهیم.
شایسته ذکر است: سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای بین شهری متقاضیان به مرکز استان برای دیدار با مدیران و مسئولان این نهاد، به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات