دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با شهادت مظلومانه شهید محسن فخری‌زاده به‌عنوان دانشمند و جهادگری در عرصه هسته‌ای، علم و فناوری و دفاعی، بار دیگر چهره جلاد و جنایتکار غربی‌ها آشکار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۵۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

 شهادت فخری‌زاده چهره جلاد و جنایتکار غربی‌ها را آشکار کرد/ بازرسان هسته‌ای اخراج شوند

 

فاطمه توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان اردبیل اظهار کرد: با شهادت مظلومانه شهید محسن فخری‌زاده به‌عنوان دانشمند و جهادگری در عرصه هسته‌ای، علم و فناوری و دفاعی، جهانیان بار دیگر با چهره جلاد و جنایتکار غربی‌ها روبه‌رو شدند.

وی افزود: با این ترورها، رسیدن به نقطه توافق و سازش با دولت‌های غربی به‌علت دید تحقیرآمیز و کوته نظرانه آن‌ها به دولت و ملت‌های شرقی که لقب کشورهای جهان سوم داده‌اند، هیچ وقت مسیر نخواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: بعضی از مسؤولان کشور ما نیز باید به این مسئله واقف باشند که راه حل مشکلات کشور را در جایی خارج از میز مذاکره با این جنایتکاران جست‌وجو کنند تا مبادا کشور عزیزمان زیر سلطه این رژیم‌های خونخوار و طاغوت جهانی برده شود.

بازرسان هسته‌ای اخراج شوند

توکلی بیان کرد: ایران باید قاطعانه و باصلابت قدم بردارد و منتظر واکنش و پاسخی از سوی اروپا نباشد زیرا آن‌ها بدعهدی و عدم تهعدشان را به وضوح در معاهده برجام نشان دادند و به‌ویژه بعد از رسوایی و اقدام کثیف ترورهای دانشمندان ما که توسط جاسوسان منافق و با به اصطلاح کارشناسان و بازرسان هسته‌ای، انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: اولین اقدامی که از مسؤولان کشور در این اوضاع انتظار می‌رود، شناسایی و اخراج  این جاسوسان نفوذی و مجازات و دستگیری عوامل دست اندرکار بوده و لازم است برخورد قاطع و بازدارنده با رژیم‌های شریک در این جنایت انسانی و به ویژه غده سرطانی تاریخ یعنی رژیم جعلی صهیونیستی انجام شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تسلیت فقدان شهید فخری‌زاده به حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده آن شهید، گفت: راه این دلاوران ادامه خواهد یافت و این سنگ‌اندازی‌ها هیچ‌گاه مانع این راه و مکتب مقدس نبوده و توان توقف این حرکت گسترده و درخشان ایران عزیزمان در تمام ابعاد نظامی، اقتصادی و سیاسی را نخواهد داشت.

خون شهیدان تجدید میثاقی برای کسب موفقیت‌های بیشتر است

توکلی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با اقداماتی مانند تحریم، تزویر و ترور، به کرات هراس خود را از ایران اثبات کرده‌اند و این اقداماتشان بیانگر آن است که در طی این چهل سال پر افتخار و پربرکت، آسایش از چشم این مکاران ربوده شده و در همه حال به فکر تضعیف ایران به‌عنوان اسوه و الگوی مقاومت و سرافزاری بوده‌اند ولی هر بار مایوس‌تر از قبل شده‌اند.

وی گفت: خون این شهیدان عالی مرتبه پایمال نشده بلکه تجدید میثاقی برای کسب موفقیت‌های بیشتر ملت آگاه ایران و رسیدن به قله‌های ترقی و کمال زیر سایه رهبری هوشمندانه و بصیرانه امام خامنه‌ای است و همرزمان این شهیدان بزرگوار با عزمی راسخ‌تر در میدان مبارزه علمی حضور یافته و با کسب عالی‌ترین موفقیت‌ها، خفت و خواری هر چه بیشتری برای کینه‌توزان جمهوری اسلامی ایران به دست خواهند آورد.

ارسال نظرات