معاون اقتصادی استانداری خوزستان در نشست مسئول بسیج مهندسین صنعت استان عنوان کرد
در این نشست مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ضمن تشریح برنامه‌های بسیج در سال جهش تولید جهت رفع تنگناهای تولید و صنایع نیمه فعال، از آمادگی کامل مهندسان بسیجی جهت عارضه یابی و همکاری با کارگاهای نیمه فعال و تلاش جهت شکوفایی و جهش تولید خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۸۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در این نشست مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ضمن تشریح برنامه‌های بسیج در سال جهش تولید جهت رفع تنگناهای تولید و صنایع نیمه فعال، از آمادگی کامل مهندسان بسیجی جهت عارضه یابی و همکاری با کارگاهای نیمه فعال و تلاش جهت شکوفایی و جهش تولید خبرداد.

در ادامه آقای حسن زاده معاون اقتصادی استانداری خوزستان از حضور مهندسان و متقاضیان بسیجی جهت کمک به صنایع نیمه فعال و راکد استقبال نمودند.

وی گفت: گزارشات و عارضه یابی طرح صنعت یار سازمان بسیج صنعت و معدن را جهت رفع مشکلات تولید کنندگان و جهش تولید در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع استان قرار خواهد داد.

در پایان معاونت اقتصادی استانداری استان خوزستان از همکاری و فعالیت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات