خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
نماینده ولی فقیه در کاشان در دیدار کانون بسیج مداحان کاشان؛
آیت الله سلیمانی زنده نگه داشتن اسلام درقالب اشعار وظیفه خطیر مداحان و شاعران دانست و گفت: مداحی یک رکن اساسی برای حفظ دین است.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۹۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان  آیت الله عباسعلی سلیمانی  در دیدار با اعضای کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج کاشان، گفت: زنده نگه داشتن اسلام درقالب اشعار وظیفه خطیر مداحان و شاعران است.

وی مداحی را یک رکن اساسی برای حفظ دین دانست و افزود: دشمن به هیچ عنوان نمی‌تواند فرهنگ عاشورا را از مردم بگیرد چرا که این فرهنگ با رگ و گوشت و خون مردم عجین شده است.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: به همین علت دشمن امروز از طریق تحریف و شبهه افکنی در بین مردم به ویژه نسل جوان وارد شده است و به دنبال رسیدن به اهداف خودش هست.

به گفته وی دشمن با تحریف و شبهه افکنی هیچگاه به اهداف خود نخواهد رسید، چرا که اسلام به برکت فرهنگ عاشورا و کربلا زنده است.

شایان ذکر است، در انتهای این دیدار، کانون و بسیج مداحان شهرستان کاشان ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده را محکوم و خواستار انتقام سریع عاملان و آمران این جنایت شد.

لارم به ذکر است، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر مداح در شهرستان کاشان فعالیت دارند که برخی دارای پرونده عضویت در کانون هستند و زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان فعالیت دارند.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها