خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
در ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان انجام گرفت
مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بسیج دانشجویی استان اصفهان درمحل سالن اجتماعات بسیج دانشجویی استان اصفهان /حضور نمایندگی ولی فقیه و مسئول امور روحانیون در سپاه صاحب الزمان (عج) در این مراسم .
کد خبر: ۹۳۰۰۳۲۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان : آیین تکریم نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی اصفهان حجت الاسلام روح الله بیاتی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین کیانی  با حضور جمعی از بسیجیان و کارکنان مجموعه ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان انجام شد.

در این مراسم جناب حجت الاسلام رحمت الله صادقی خدمات مسئول قبلی نمایندگی ولی فقیه در این مجموعه را راه گشا، ابتکاری و پویا برشمرد و خاطر نشان کرد :کار و فعالیت با جوانان بسیجی و دانشجواز توفیقات خاصه ای است که خدا به انسان می تواند عنایت فرماید که جناب حجت الاسلام بیاتی به خوبی این نعمت را ارج نهاده و در درراستای تحقق منویات امامین انقلاب گام برداشته است. در ادامه توسط جناب حجت الاسلام و المسلمین روح الله طاهری مسئول امور طلاب و روحانیون در سپاه حضرت صاحب الزمان با قرائت حکم مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه ،جناب حجت الاسلام محمد رضا کیانی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان معرفی کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار