خبرهای داغ:
با تلاش حوزه یک بسیج دانش آموزی ناحیه قم، نماینده، ولی فقیه در سپاه استان قم به همراه فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با خانواده شهید فخری زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۹۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به همت حوزه یک بسیج دانش آموزی ناحیه قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، امیر علی اسدی فرمانده ارشد نظامی ارتش قم و امیر جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با خانواده شهید محسن فخری زاده دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام اکبری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد عرصه علم و جهاد علو درجات معنوی و صبر را برای بازماندگان مسئلت نمود.

امیر "علی اسدی" فرمانده ارشد نظامی ارتش قم نیز شهادت مجاهد علمی کشور شهید محسن فخری زاده را ضایعه‌ای برای جامعه علمی عنوان نمود و اظهار داشت: شهادت بزرگترین پاداش خداوند متعال در برابر سال‌ها خدمت صادقانه ایشان بوده و راه سرداران علمی کشور به وسیله جوانان انقلابی همچنان پر رهرو خواهد بود.

حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده نیز ضمن ابراز تشکر و هم دردی مسئولین سپاه و ارتش طی سخنانی نسبت به معرفی شخصیت علمی و عرفانی این شهید بزرگوار پرداخت.

در پایان به خانواده شهید محسن فخری زاده لوح یادبودی به منظور پاسداشت مجاهدت‌های علمی و تبریک شهادت ایشان اهدا گردید.

انتهای پیام/م/ابراهیم خانی
ارسال نظرات