خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در بازدید از حوزه مقاومت شهدای گمنام پردیسان گفت:بسیجیان چشم و چراغ ولایت هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدشان به نسل جوان به ویژه بسیجیان است.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۲۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه  استان قم  به همراه میرهادی  فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام از حوزه شهدای گمنام این ناحیه بازدید کرد.
 
حجت الاسلام اکبری در حاشیه این بازدید گفت: بسیجیان چشم و چراغ ولایت هستند و رهبر معظم انقلاب  اسلامی امیدشان به نسل جوان به ویژه بسیجیان است.
 
 وی در ادامه با بیان اینکه دنیا به وحشت افتاده است و ترور شهید فخری زاده را کار مذبوحانه دانست و گفت: دشمن این شهید بزرگوار را شناسایی کرد و با ترس از آنها دست به این کار غیر انسانی زد و غافل از اینکه اثر گذاری خون این دو شهید (شهید سلیمانی و شهید فخری زاده)، در مسیر رفتن به سمت ظهور دولت یار، از حضور فیزیکی آن‌ها بیشتر است.
 
حجت الاسلام اکبری ادامه داد:باید خیلی مراقب باشیم که روح مطهر این عزیزان آزرده نشود و بایستی تلاش شبانه روزی و مجاهدت‌های لازم را داشته باشیم. چیزی که این مردان را نامی کرد یقین بدانید باور است. ایمان و اعتقاد و باور این عزیزان بود. توحید بود که این‌ها را به این نقطه رسانده است.
 
وی افزود:وقتی کار می‌کنید باید موانع را ببینید، باید بگوییم ده‌ها مانع سر راه داریم و باید برطرف کنیم، این انسان را می‌سازد و به کمال می‌رساند. سختی‌ها انسان را رشد می‌دهدو ما باید بندگی خود را ثابت کنیم پرا که ما قبل از اینکه بسیجی، روحانی، پزشک و مدیر باشیم باید بنده خدا باشیم و صد‌ها مثل آمریکا بیاید هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
در انتها هم برخی از معاونت‌های حوزه شهدای گمنام به دست حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری حکم مسئولیت خود را دریافت کردند.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات