اعلام آمادگی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای همکاری با بسیج اساتید

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان دیئار و برای همکاری با این مجموعه اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۶۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر محسنی ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر رضا محمدی به  مسئولیت بسیج اساتید استان آمادگی خود و مجموعه جهاد دانشگاهی برای همکاری همه جانبه با بسیج اساتید استان را اعلام کرد.

وی ضمن تأکید بر فعالیت بسیج اساتید در تولید محتوا در فضای مجازی، از آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری در این زمینه و بهره گیری از ظرفیت های خبرگزاری های ایسنا و ایکنا تأکید کرد.
 دکتر نجف قراچورلو؛ معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی پژوهشکده جهاد دانشگاهی برای همکاری با معاونت علمی و پژوهشی بسیج اساتید، پیشنهاد استفاده از ظرفیت دانشگاه های کل استان و برگزاری وبینارها و دوره های مجازی را ارائه داد.
دکتر محمدی؛ مسئول بسیج اساتید سپاه عاشورا هم  ضمن تشکر از حضور دکتر محسنی و دکتر قراچورلو و قدردانی از همکاری های صمیمانه و تنگاتنگ جهاد دانشگاهی در سال های گذشته، بر آمادگی سازمان بسیج اساتید استان برای ادامه همکاری ها و توسعه فعالیت های مشترک با جهاد دانشگاهی تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها