طی شبانه‌روز گذشته ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۹۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

بستری شدن ۶۷ مبتلای جدید و بهبودی ۶۶ بیمار

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۶۷ بیمار بستری شده جدید، ۴۴ نفر از اردبیل، ۹ نفر از مشگین‌شهر، ۷ نفر از پارس‌آباد، ۳ نفر از گرمی، ۲ نفر از خلخال و ۲ نفر از بیله‌سوار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۶۶ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

۷۸ بیمار بدحال تحت مراقبت ویژه هستند

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۴۶۵ نفر است که از این تعداد ۷۸ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد همچنان قرمز بوده و شهرستان‌های خلخال، بیله‌سوار و گرمی در وضعیت هشدار (نارنجی) قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش شدید تعداد بستری‌ها طی روزهای اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

ارسال نظرات