خبرهای داغ:

اهدا خون توسط پاسداران و بسیجیان باغملک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک از اهدا خون پاسداران و بسیجیان این ناحیه برای کمک به بیماران نیازمند و درخواست سازمان انتقال خون، اقدام به اهداء خون نمودند.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۴۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه اهدا خون پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه باغملک در درمانگاه ثارالله سپاه با اشاره به پویش اهدا خون پاسداران و بسیجیان جهت کمک به بیماران به یژه بیماران کرونایی اظهار کرد: این برنامه با عنوان ما هم ۳۱۳ یاران امام عصر (عج) هستیم اجرا شده و پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه باغملک به مدت یک روز و با استقرارپایگاه انتقال خون ایذه در باغملک به اهدا خون پرداختند.
وی با اشاره به این طرح خداپسندانه افزود: اقشار مختلف بسیج و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد و در این روز بیش از ۵۰ پاسدار و بسیجی با حضور در درمانگاه ثارالله برای اهدا خون خود اقدام کرده اند.
لازم به ذکر است طرح پویش اهدا خون پاسدار و بسیجیان در راستای کمک به بیماران در ایامی که ویروس کرونا فراگیر شده انجام می‌شود و تلاش می‌شود با این حضور و اهدا خون ترغیبی شود تا عموم مردم مانند گذشته نسبت به اهدا خون همت گمارند.
این اقدام پاسداران با رعایت کامل تدابیر بهداشتی و توجه به پروتکل های مصوب شده توسط ستاد کرونا شهرستان و با توجه به درخواست سازمان انتقال خون و به منظور جبران کمبود خون گزارش شده توسط سازمان انتقال خون کشور و کمک به افراد نیازمند به خون با گروه خونی های مختلف انجام گرفت.
دراین راستا درمانگاه ثارالله ناحیه باغملک مقدمات لازم رامهیا نموده و اکیپ اعزامی توانستند خونگیری لازم را انجام دهند
ودرآخرمقررشد اگرچنانچه بسترفعالیت مهیا شود هرهفته دراین درمانگاه خونگیری انجام پذیرد

خاطر نشان می شود پایگاه های انتقال خون ایذه آمادگی لازم را دارند تا از اهدا کنندگان خون با رعایت کامل نکات بهداشتی خونگیری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها