خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: توزیع بسته های کمک معیشتی در قالب کمک مومنانه باید در نهایت دقت برای حفظ کرامت انسانی نیازمندان صورت بگیرد چراکه آبروی مومن بالاتر از هر چیزی است.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۰۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مسجد امام علی (ع) در آیین توزیع کمک های مومنانه، افزود: از الزامات مهم کمک مومنانه عمل به این آیه قرآن کریم است که میفرماید؛ «لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّي تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‏ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَليمٌ»؛ هرگز به نیكى دست نمى‏ یابید، مگر آنكه از آنچه دوست دارید (در راه خدا) انفاق كنید و بدانید هر چه را انفاق كنید، قطعاً خداوند به آن آگاه است.

وی همچنین در آیین توزیع کمک‌های مومنانه بیمارستان ولیعص(عج) تبریز به نیازمندان نیز گفت: یاد شهدای مدافع سلامت بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز، دکتر نامی، دکتر نایبی و پرستار فقید خانم اکبری را گرامی می‌داریم‌.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: مال دنیا به کسی نمی‌ماند و موقع مرگ آن کفن سفید است که به همه می‌رسد و دیگر آنجا فقیر و غنی ملاک نیست‌‌.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: این همه عطش آدمی برای مسئولیت هیچ است و بالاخره همه می‌روند، وزیر و وکیل و رئیس‌جمهور هم که باشید نهایتا مانند همه انسان‌ها یک روز می‌روید‌.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: روایت داریم که انسان به سه چیز هرگز نمی‌رسد، اولی بستن دهان مردم است، دومی عدم موفقیت در جبران تمامی شکست‌هاست و نهایتا عدم تحقق تمامی آرزوهاست‌.

ارسال نظرات