رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف و بازاریان اردبیل برای یک هفته دیگر در استان لازم الاجرا است.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۱۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

 اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف و بازاریان  اردبیل لازم‌الاجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، شاپور رضایی افشار صبح امروز در جلسه ستاد  استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت:  اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف و بازاریان  اردبیل برای یک هفته دیگر در استان لازم الاجرا است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری بسیار خوب روسای اتحادیه‌های صنفی، اصناف و بازاریان و کسبه استان و تعامل بی‌شائبه  فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت با اتاق اصناف گفت: اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت، لبنیات و فرآورده‌های لبنی، میوه و سبزی فروشی، پروتئین‌ها اعم از گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس، عطاری و دارو‌های سنتی، برنج و حبوبات، خواربار بجز آجیل و خشکبار، تجهیزات پزشکی، عینک سازان، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و زنجیره‌ای (فقط عرضه اقلام ارزاق عمومی)، رستوران‌ها و فست فودها (بصورت بیرون بر) تا ساعت 20:30  مجاز به فعالیت هستند و بعد از این ساعت باید کاملاً تعطیل باشند.

رئیس اتاق اصناف اردبیل در ادامه بیان کرد:تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها به غیر از بیرون بر، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی هم در این مدت بطور کامل تعطیل خواهند بود.

رضایی افشار تصریح کرد: اهمیت به رعایت محدودیت‌ها با هدف مهار بیماری اولویت اساسی است و انتظار ما از اصناف و بازاریان این است که در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با اتاق اصناف و سایر نهادهای مرتبط داشته باشند.

وی افزود: مردم باید به این مسئله توجه داشته باشند که بازگشایی مجدد بازار و کسبه‌ها و اصناف ملزوم رعایت موازین بهداشتی است و در صورت بی‌توجهی و فعالیت مخفیانه فقط متحمل ضرر و زیان خواهند شد.

ارسال نظرات