معاون هماهنگ کننده سپاه خوی از آماده‌باش تیم‌های حمایتی بسیج در محلات شهرستان برای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی «هر خانه یک پایگاه سلامت» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به تجربه بسیج در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای اجرای این طرح سپاه و بسیج با دانشکده علوم پزشکی همکاری خواهند کرد و امید است با مشارکت تمامی مردم زنجیره انتشار این میهمان ناخوانده قطع شود.

وی گفت: در این طرح 3 تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی فعال هستند و با مستقر شدن در پایگاه ها حرکت خداپسندانه جهادی را انجام می دهند.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را تشدید نظارت و کنترل در محلات عنوان و خاطرنشان کرد: اعضای هر گروه به صورت محله محور فعالیت خواهند کرد و در سطح شهر 20 پایگاه و در سطح روستاها 88 پایگاه سلامت، با شعار هر پایگاه یک پایگاه سلامت ایجاد می شود.

این مسئول شناسایی افراد مشکوک و ناقلین به کرونا،کنترل، مراقبت و قرنطینه خانگی و حمایت از خانواده‌های کرونایی را از جمله مهم‌ترین وظایف گروه‌های محله محور اعلام کرد و گفت: حمایت و مراقبت از افراد دارای بیماری زمینه ای و افراد پرخطر از دیگر عرصه های فعالیت در این طرح است.

انتهای پیام

ارسال نظرات