خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بر لزوم تداوم اجرای طرح‌های اشتغالزا و راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی تأکید کردو افزود: هدف از راه اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی در سطح کشور پشتیبانی و حمایت از بحث اشتغال است.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۳۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار ضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاح ۴۵۲ کارگاه اشتغالزا در آرین‌شهر، ضمن قدردانی از اقدامات و کار‌های خداپسندانه در مناطق محروم، اظهار داشت: از جمله کار‌هایی که مردم و بالاخص رهبر معظم انقلاب اسلامی را خوشحال می‌کند، فعالیت‌های محرومیت‌زدا و اشتغال‌محور است.

وی، گفت: اقدامات خوبی در این استان توسط قرارگاه ثامن‌الائمه (ع)، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی برای خدمت به مردم مناطق محروم انجام و در حال انجام است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تنها به اقدامات انجام شده راضی نیستیم بلکه باید تلاش بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم محروم و مستضعف کشور انجام دهیم، تصریح کرد: مردم از عملکرد ما مسئولان راضی نیستند و این موضوع می‌طلبد که کار بیشتری انجام شود.

دبیرقرارگاه محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت: سپاه ماموریت دارد در کنار وظیفه اصلی خودش به بحث محرومیت‌زدایی، مردم یاری و مردم دوستی را در سراسر کشور انجام دهد.

وی مهمترین پروژه‌های قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه بحث آب و اشتغال دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم و مسئولان این پروژه‌ها را به جای مطلوب برسانیم و اگر این مهم محقق شود بسیاری از مشکلات بعدی هم قابل حل است.

وی بر لزوم تداوم اجرای طرح‌های اشتغالزا و راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی تأکید کردو افزود: کارگاه‌های اشتغال‌زایی در سطح کشور پشتیبانی و حمایت از بحث اشتغال است.

سردار حزنی خطاب به مسئولان متذکر شد: همین میز‌های مدیریتی که پشت آن نشسته‌ایم موضوع امتحان ما است چراکه برای این میز‌ها خون‌های زیادی ریخته شده است لذا بهترین امتحان برای مسئولان رضایت مردم مناطق محروم کشور از آنان

وی خاطرنشان کرد: سپاه ماموریت دارد در کنار وظیفه اصلی خودش به بحث محرومیت‌زدایی، مردم یاری و مردم دوستی را در سراسر کشور انجام دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: کارگاه‌های اشتغال‌زایی در سطح کشور پشتیبانی و حمایت از بحث اشتغال است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: از تمام مسئولانی که در این استان برای مردم در بحث اشتغال، رفاه و رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به احداث بند‌های خاکی در استان گفت: به دنبال این هستیم تعداد بند‌های خاکی را افزایش دهیم که بخشی از کار توسط سپاه، قرارگاه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت انجام شود چراکه بهترین آب، آبی است که توسط این بند‌ها اجرایی می‌شود.

سردار حزنی بیان کرد: به دنبال این هستیم که با از بین رفتن ویروس کرونا و اتمام پروژه بند‌های خاکی در خراسان‌جنوبی سردار سلامی را برای افتتاح این پروژه‌ها به این استان دعوت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها