محمد سبزی گفت:ورزشکاران باید حضرت علی (ع) را سر لوحه خویش قرار داده و منش پهلوانی را در خود پرورش دهند تا بتوانیم جامعه سالم و تندرست داشته باشیم .
کد خبر: ۹۳۰۲۶۰۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سبزی در بازدید از اولین سالن بخش خصوصی ورزشی در شهرستان ساوه ضمن دیدار با جمعی از پیشکسوتان ورزش‌های مختلف گفت:شهرستان ساوه از نظر سرانه ورزشی نسبت به کل کشور عقب هست که باید در این خصوص فکر اساسی انجام گیرد و توزیع سرانه ورزشی در کشور به عدالت باشد و همچنین نظارت درست به بخش‌های خصوصی و دولتی صورت بپذیرد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت:: ورزشکاران باید حضرت علی (ع) را سر لوحه خویش قرار داده و منش پهلوانی را در خود پرورش دهند تا بتوانیم جامعه سالم و تندرست داشته باشیم.
وی افزود: مدیران باید به دنبال رفع موانع موجود در کار‌ها باشند؛ که با رفع این موانع در امر ورزش شهری سالم وبلاخص در ورزش کشور وجهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رضا عقابی پیشکسوتان عرصه ورزش فوتبال و فوتسال و مدیر این بخش خصوصی گفت: برای زنده نگه داشتن نام شهدا، سالن ورزشی چند منظوره خود را به نام شهید مجید کفاش زاده نام نهادیم.
این پیشکسوت فوتبال پرسپولیس از سال ۹۴ تا به امروز ۵۰ میلیارد ریال جهت احداث این سالن ورزشی هزینه شده است که به زمین ۳۱۶۰ متر مربع که در ان ۱۲۰۰ متر سالن چند منظوره فوتسال و والیبال و بسکتبال و ۲۰۰ متر سالن ورزش‌های رزمی و ۱۰۰۰ متر زمین چمن مصنوعی ۵ نفره و ۲۰۰ متر سالن اداری می‌باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات