امام جمعه ساوه:

ما مساجد را هیچ وقت رها نخواهیم کرد

حجت الاسلام حسینی گفت : ما مساجد را هیچ وقت رها نخواهیم کرد، مسجد پایگاه مسلمانان است و پایگاه تشیع است.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۳۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه امام جمعه ساوه گفت: ما مساجد را هیچ وقت رها نخواهیم کرد، مسجد پایگاه مسلمانان است و پایگاه تشیع است. در زمان جنگ و دفاع مقدس هم مسجد پایگاه رزمندگان و مجاهدان بود حتی در دوران کرونایی هم که در آن هستیم، مسجد کارکرد‌های خودش را دارد.
وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایفی است که کمتر به آن پرداخته شده است. هر چیزی که عقل و وحی ضررش را حکم میکند منکر و هر چیزی که عقل و وحی به خیرش حکم کند معروف هست و طبق فرمود: ه مقام معظم رهبری کسی که در شیوع بیماری نقش داشته باشد معصیت کرده و اگر در جلوگیری بیماری نقش داشته باشد و جلوی بیماری را بگیرد کار خیر انجام داده است و وظیفه ما رعایت این دو مقوله در حال حاضر می‌باشد.
امام جمعه ساوه در خصوص دشمنی آمریکا نیز گفت: دشمن در صدد نفوذ است و به هر نحو ممکن دنبال زمین زدن کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است. در انتخابات امریکا برای ما فرقی ندارد که ترامپ باشد یا بایدن، دشمن، دشمنی خودش را خواهد کرد.
حجت الاسلام حسینی گفت: این حقیقت را باید بدانیم که الان پرچم حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین علی (ع) به دوش رهبر عالیقدر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌باشد و تضعیف این نظام یعنی نادیده گرفتن خون شهدا و در این عصر کنونی و حساس همه را دعوت به بصیرت می‌کنم که در کشمکش‌ها و ناملایمات زمان بتوانیم در مسیر ثابت قدم بمانیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات