خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود، بااشاره به ساده‌زیستی ایشان گفت: وی زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و هیچ گاه به مسائل دنیایی اهمیت نمی‌داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۵۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بودسردار مهدی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت عروج ملکوتی سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: ایشان یکی  از فرماندهان قدر و شجاع  و از بزرگان سپاه بود.

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن در جبهه‌های نبرد نقش‌آفرینی کرد، گفت: این فرمانده بزرگ در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف دچار مجروحیت شدیدی از ناحیه کل بدن شدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرمانده قاطع و با صلابتی بود، بیان کرد: ایشان هیچ گاه ولایت را رها نکرد و تا آخرین لحظه عمر با برکت خود همراه با ولایت و در راه ولایت بود و همواره در تلاش بود تا اوامری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند به موقع انجام و عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود، به ساده‌زیستی ایشان اشاره و عنوان کرد: ایشان زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و هیچ گاه به مسائل دنیایی اهمیت نمی‌داد.

سردار فرجی با بیان اینکه سردار ابوحمزه بدون هیچ چشم‌داشتی نسبت به انقلاب و نظام انجام وظیفه می‌کرد، گفت: ایشان همواره خود را مدیون نظام و انقلاب می‌دانست و یک فرمانده میدانی بود که چهار دهه دور از موطن خود به خاطر انقلاب از یک استان به استان دیگر در حال جابجایی بود و

وی سردار ابوحمزه را استاد اخلاق و مفسر قرآن دانست و عنوان کرد: این فرمانده دلاور استاد ارزشمندی برای نهج البلاغه بود و تمام رفتار، کردار و گفتار ایشان بر اساس قرآن و احادیت بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه همدان در دوران فرماندهی سردار ابوحمزه دوران با اقتداری داشت، به مهم‌ترین اقدامات این فرمانده شجاع در همدان اشاره و اظهار کرد: ایشان در بحث پویایی بسیج عملکرد بسیار درخشانی در استان داشت.

وی با اشاره به اینکه سردار ابوحمزه چهره واقعی افرادی را که معاند و ضد انقلاب بودند، نشان داد، اضافه کرد: در دورانی که سردار ابوحمزه در همدان فرمانده بودند در استان از نظر سیاسی یک شرایط خاصی وجود داشت که نیاز بود اقدامات ارزشمندی در راستای جلوگیری و برخورد با برخی افراد داشته باشیم که در این موضوع ایشان بسیار قدرتمندانه عمل کرد و در برخورد با افرادی که معاند و مخالف نظام بودند اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه سردار ابوحمزه در بحث بصیرت‌افزایی و روشنگری اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد، گفت: در این خصوص بدون آنکه برخورد یا ناراحتی به وجود آید اقدامات بسیار اثربخشی انجام دادند.

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه در موضوع حلقه‌های صالحین اقدمات ارزشمندی انجام داد، گفت: ایشان در بحث پیگیری اعزام نیرو به جبهه‌های مقاومت و پشتیبانی از این جبهه اقدامات مهمی انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در زمان فرماندهی سردار ابوحمزه در همدان، تیپ انصار همدان از لحاظ کمی و کیفی اقدامات ارزشمندی در غرب کشور انجام داد، یادآور شد: ایشان یکی از فرماندهان برتر در زمان بحران بود و مجموعه سپاه نسبت به ایشان اهمیت خاص و ویژه‌ای  قائل بود و از نگاه، رفتار و گفتار این فرمانده بزرگ در مجموعه مرکزی خود به نحو احسن استفاده می‌کرد و از ایشان مشورت می‌گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار