پرستاران بیمارستان شهید بهشتی تفت تجلیل شدند

تجلیل و قدردانی از بیست نفر پرستار نمونه شاغل در بیمارستان شهید بهشتی تفت، بیمارستان جامع روانپزشکی، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان تفت.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۸۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، در زاد روز با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، هیئت مکتب الشهدا تفت در حرکتی نمادین و با همراهی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تنی چند از از مسئولین ادارات شهرستان تفت از پرستاران شاغل در بیمارستان شهید بهشتی تفت و دیگر مراکز درمانی شهرستان تفت تجلیل به عمل آوردند.

در مراسم ادای احترام به پرستاران بیمارستان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و در فضای باز بیمارستان انجام شد از تعداد بیست نفر پرستار نمونه شاغل در بیمارستان شهید بهشتی تفت، بیمارستان جامع روانپزشکی، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان قدردانی گردید.

حجه الاسلام پاک طینت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، دکتر واعظ پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر مصطفوی رییس بیمارستان شهید بهشتی تفت در این مراسم از خدمات پرستاران شاغل در شهرستان تجلیل نمودند.

اهداء لوح تقدیر و تندیس روز پرستار، تقدیم شاخه گل به پرستاران حاضر در بیمارستان، متبرک شدن فضا به زیارت خاصه امام رضا (ع) و ذکر مدح حضرت زینب (س) از دیگر برنامه‌های این روز بود.
https://basijnews.ir/fa/news/۹۳۰۵۰۸۵
لینک گزارش تصویری مراسم 
ارسال نظرات
آخرین اخبار