نشست شورای راهبردی مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری

اولین نشست شورای راهبردی مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران فعلی و سابق بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در سالن جلسات دادستانی کل کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۷۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

به گزارش سرویس خبری سازمان بسیج حقوق دانان خبرگزاری بسیج ؛ اولین نشست شورای راهبردی مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران فعلی و سابق بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در سالن جلسات دادستانی کل کشور برگزار شد.

در این نشست، برادر سعید عمرانی معاون محترم قضایی دادستان کل کشور و فرمانده محترم مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری، ضمن تاکید بر اهمیت پیروی محض از ولایت فقیه که عامل اصلی حفظ وحدت، پیشرفت و سعادت کشور است، به انتظارات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله  امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و همچنین ریاست محترم قوه قضائیه از بسیج اشاره و  لازمه نقش آفرینی هرچه بیشتر بسیج در دوره تحول دستگاه قضایی را ترویج مکتب سردار سلیمانی و نهادینه نمودن روحیه بسیجی دانستند.

فرماندهان و مدیران فعلی و سابق مرکز بسیج نیز ضمن طرح نظرات و پیشنهادات، آمادگی خود را برای تلاش در جهت اعتلای بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری اعلام نمودند.   

در پایان این نشست، فرماندهان ادوار گذشته مرکز بسیج با اهداء لوح تقدیر،  مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار