پنجمین کتاب موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم با عنوان «در مسیر خاتم» به چاپ رسید.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, کتاب «در مسیر خاتم» توسط موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» و تألیف مشترک سید محمد حسین چاوشیان و زهرا ابراهیمی آزاد، مشتمل بر 270 صفحه و با محوریت اقدامات و فعالیت های علمی، پژوهشی و میدانی موسسه مردم نهاد «خاتم» تهیه و تدوین‌ شده است.

در این کتاب، ضمن معرفی اهداف و چشم انداز موسسه خاتم، چارت سازمانی و حیطه فعالیت های گروه های علمی پژوهشی به همراه مهمترین دستاوردها و تصاویر مربوطه با توضیحاتی مختصری در پایان هر فصل آورده شده است.
هم چنین فصل پایانی کتاب نیز به پوشش اخبار و اقدامات صورت گرفته در سفرهای استانی تیم رسانه ای و پژوهشی موسسه خاتم در سال های 99-98 اختصاص پیدا کرده است.
موسسـه خانـواده اسـلامى و تربيـت معنوى«خاتـم» بـا هـدف ارتقـاى دانـش اجتماعـى و خانـواده و توانمنـد سـازى زنـان و دختـران در راسـتاى كاهـش آسـيب هـاى اجتماعـى بــا مجــوز رســمى از اداره كل امــور اجتماعــى و فرهنگــى اســتاندارى قــم بــه شــماره ثبتــى٢٥٣١ تاسـيس گرديـده اســت. ايــن موسســه جهــت نيــل بــه اهــداف مذكــور از ظرفيــت عظيــم اســاتيد ســطوح
عالــى حــوزه هــاى علميــه و كارشناســان و نخبــگان دانشــگاهى بهــره مــى گيــرد و در صدد اســت بــا بكارگيــرى روش هــاى علمــى و هدفمنــد بــا رويكــرد معنــوى و اســلامى بتوانــد گام مثبتــى را در راســتاى كاهــش آســيب هــاى اجتماعــى بــه ويــژه در مناطــق محــروم و آســيب پذيــر شــهر مقــدس قــم و ســاير نقــاط كشــور بــردارد.
موسسه مردم نهاد «خاتم» علاوه بر ساختار سازمانی شامل بخش های مختلف: آموزش، پژوهش، گروه های علمی، ارتباطات و بین الملل، کار گروه های ویژه زنان و مشارکت های مردمی؛ دارای پنج مجموعه وابسته می باشد که شامل: خبرگزاری پیام خانواده، مجوعه نشریات خانواده و ارتباطات به پنج زبان بین المللی، انجمن روان شناسان و مشاوران(ارم)، گروه رسانه ای«خاتم مدیا» و گروه جهادی و محرومیت زدایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات