خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر ضرورت تداوم وجود بصیرت و بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: اکنون نیز فتنه در عرصه‌ها و اشکال گوناگون در حال ظهور و بروز است.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۱۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

اکنون نیز فتنه در عرصه‌ها و اشکال گوناگون در حال ظهور و بروز است/ ۹ دی، تجلی مردمسالاری دینی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در مراسم بزرگداشت حماسه  نهم دی ماه که با حضور محدود کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) همدان در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) این یگان برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت اظهار داشت: مردمی بودن ۹ دی از مهمترین ویژگی‌های این حماسه عظیم است.

وی گفت: بدون اینکه هیچ دعوت و برنامه‌ریزی از سوی مسئولان نظام برای تجمع صورت بگیرد حضور بی‌نظیر مردم نظام را بیمه و فتنه‌گران را ناامید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: حضور بی‌نظیر مردم در این روز در دفاع از انقلاب تجلی مردم‌سالاری دینی بود که نشان داد این موضوع در ذات و ماهیت انقلاب اسلامی نهفته است.

وی این حماسه را مشت محکمی بر دهان دشمنان و جهان استکبار دانست چراکه جبهه دشمنان و منافقین کار نظام اسلامی را تمام شده تلقی کرده بودند و افزود: شکست سنگین طراحی دشمن از دلایل دیگر حماسی بودن این ایام است.

قربانی اظهار داشت: به اذعان خود غربی‌ها و آمریکایی‌ها سال‌ها برای این چنین موقعیتی برنامه‌ریزی شده بود تا براندازی در ایران صورت بگیرد و این حضور مردم به این خواب پریشان دشمنان پایان داد.

وی حفظ امنیت و آرامش کشور را راز دیگر ماندگاری این روز تاریخی خواند و گفت: مردم با این حضور یکپارچه برای کشور امنیت و آرامش آفریدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: افشای ماهیت سران و اصحاب فتنه از دیگر ویژگی‌های این مناسبت است چراکه ثابت شد انتخابات فقط یک بهانه برای حمله به اصل نظام و مقدسات دینی بود.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم وجود بصیرت و بصیرت‌افزایی در جامعه خاطرنشان کرد: اکنون نیز فتنه در عرصه‌ها و اشکال گوناگون در حال ظهور و بروز است و باید مردم مثل همیشه نسبت به اخبار و حوادث بیدار و هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات