مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

نهم دی روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: دهه بصیرت و ۹ دی روز تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۸۵۸۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در آیین بزرگداشت نهم دی سپاه بناب،  افزود: اگر در انسان بصیرت وجود داشته باشد در روزهای غبارآلود انسان را نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر ولایت را سطحی بشناسیم و با عمق وجود همراه نباشد در مقابل ولایت ایستادگی خواهیم کرد، هر چند ولایت حضرت علی علیه السلام باشد.
 
حجت الاسلام برزگر اضافه کرد: باید ببینیم کدام عوامل باعث شدند که افرادی در انقلاب ما در مقابل ولایت ایستادگی کردند، کدام عامل باعث شد فردی که نخست وزیر امام بود با ولایت زاویه پیدا کند؟ کدام عامل باعث شد فردی که برای این انقلاب زندانی زندان های طاغوت بوده است، با امام جامعه زاویه پیدا کرد؟
 
وی با اشاره به ترویج گفتمان مذاکره در جامعه توسط برخی مسئولان و گره زدن مشکلات مردم  حتی آب خوردن مردم به مذاکرات، خاطر نشان کرد: اگر معرفت به ولایت وجود داشته باشد انسان شناخت کامل به مسائل پیدا خواهد کرد و تفاوتی هم ندارد که این فرد عالم باشد یا یک فرد معمولی!
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه خاطر نشان کرد: اگر دلباخته دنیا و شیفته دنیا باشیم قطعا روزی در مقابل امامت و ولایت ایستادگی خواهیم کرد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار