با حضور فرمانده سپاه استان از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمايي شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۲۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئين رونمايي از کتاب آسايگاه 14 و لطيف گفت: سردار سليماني براي نظام ايران اسلامي و منطقه يک نعمت بزرگ بودند.

وي با اشاره به ويژگي ولايت مداري شهيد سردار سليماني افزود: سردار سليماني ذوب در ولايت شده بودند و تمام توان خود را براي رفع دغدغه هاي ولايت به کار گرفته بودند .

او ادامه داد: يکي از دغدغه هاي رهبري امروز انتقال مفاهيم انقلاب به نسل هاي جوان است که متاسفانه تا امروز به طور شايسته در اين حوزه عمل نشده و بايد تلاش ها بيشتر شود.

حسيني رئيس حوزه هنري استان سمنان در اين ديدار گفت: باوجود شيوع کرونا در سالجاري تمام تلاش ها انجام شد تا تعداد توليد کتاب هاي متعدد نسبت به سال هاي گذشته کاهش نداشته باشد.

وي افزود: کتاب لطيف در خصوص خاطرات جانباز دوران دفاع مقدس ابوالفضل لطيف زاده و آسايشگاه 14 حاطرات دکتر امير احمدي از آزادگان دوران دفاع مقدس است که توسط دو هنرمند استان سمنان نوشته شده است و امروز رونمايي مي شود.

کتاب لطيف به نويسندگي آقاي حاجيان نژاد در خصوص خاطرات ابوالفضل حاجيان نژاد جانباز دوران دفاع مقدس و کتاب آسايشگاه 14 به نويسندگي آقاي عبدالله زاده در خصوص خاطرات دکتر امير احمدي آزاده دوران دفاع مقدس نوشته شده است که در اين مراسم از اين دو کتاب رونمايي شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها