روایت رزمنده جبهه مقاومت از حاج قاسم:

حکم سربازی ام را که رهبری امضا کرده با من دفن کنید تا شفاعت بگیرم

رزمنده و یادگار جبهه مقاومت گفت که وقتی حاج قاسم فرمانده سپاه قدس شد گفت: وصیت می‌کنم اگر شهید شدم حکم من که امضای مقام معظم رهبری است را با من دفن کنید تا روز قیامت شفاعت بگیرم.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۸۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
حکم سربازی ام را که رهبری امضا کرده با من دفن کنید تا شفاعت بگیرم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام فولادی در مراسم اولین سالگرد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در اردوگاه شهدای هفت تیر رامسر که بصورت مجازی برگزار شد با نقل خاطره‌ای از رشادت‌های سردار رشید اسلام گفت: در جلسه‌ای نیرو‌های عراقی و شهری حضور داشتند و قرار بود حاج قاسم سلیمانی عملیات را برای آن‌ها تشریح کند و همه نیرو‌ها و استعداد‌ها برای عملیات آماده بود و حدود سه روز طول کشید حاج قاسم از تهران به عراق آمد و حاج قاسم نیرو‌ها را بغل کرد و چند دقیقه‌ای با هم گریه کردند و یکی از یاران به او گفت: حاجی کجا بودی سه روز رود فرات داد میزد حاج قاسم کجاست و حاجی گفت، تهران بودم و باید خدمت مقام معظم رهبری گزارش عملیات را میدادم و اجازه میگرفتم تا به عملیات بعدی بیایم.

وی تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های وجودی حاج قاسم تعهد و بندگی بود که شاخصه وجود مکتب حضرت زهرا بود و ادب و تواضع و عدم کبر و غرور در وجود حاج قاسم موج میزد و به همه احترام می‌گذاشت.

رزمنده و یادگار جبهه مقاومت گفت: حاج قاسم خود را سرباز اسلام می‌دانست و بعد شهادت حاج قاسم سلیمانی خوبی‌ها از او یادم می‌آید و عملیات روحی و روانی ما به اوج رسید.

حجت الاسلام فولادی افزود: از خبر شنیدن شهادت حاج قاسم خوشحال شدم، چون شهادت افتخار بزرگی برای او بود.

وی خاطر نشان کرد: چند بار توفیق روبوسی حاج قاسم را داشتم و گردن او را میبوسیدم و میگفتم این گردن در راه امام حسین داده خواهد شد و می‌دانستم او شهید زنده است.

وی افزود: بوسیدن شهید افتخار بوده و محبت شهید در دل‌های ما است و حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت مذهب تشیع در جهان اسلام بود .
 
حکم سربازی ام را که رهبری امضا کرده با من دفن کنید تا شفاعت بگیرم

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی یعنی نجات اسلام در جهان و راه نجات سوریه تاسیس بسیج بود .

حجت الاسلام فولادی گفت: حاج قاسم عشق به اهل بیت(ع) داشت و همیشه برای نماز اول وقت صبح بیدار بود و قدرت حاج قاسم از خدا و دین بود و اقتدار و محبوبیت او ملتمس از وجود نازنین مقام معظم رهبری است .

وی با بیان اینکه حاج قاسم را رهبری حاج قاسم کرد افزود: حاج قاسم سلیمانی وقتی فرمانده نیروی قدس شد روز معارفه ۷۰۰ نفر از فرماندهان و پاسداران جمع شده بودند و هنگام سخنرانی اصرار داشت، چون تازه فرمانده شدم سخنرانی نمیکنم تا کار کنم، ولی با اصرار فرمانده کل سپاه به سخنرانی پرداخت و گفت: من افتخار میکنم در دفاع مقدس شهید نشدم و اینکه فرمانده نیروی قدس شدم به آن افتخار نمیکنم و افتخار من اینست مقام معظم رهبری حکم داده و امضا کرده و به آن افتخار میکنم و وصیت می کنم اگر شهید شدم حکم من که امضای مقام معظم رهبری است را با من دفن کنید تا روز قیامت شفاعت بگیرم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار