سرهنگ دستجانی گفت:اینکه مردم در آن روز تاریخی به یک بلوغ سیاسی رسیدند و در آن روز تجلی دین خدا در مردم و تبری و تولی مردم به معنی واقعی شکل گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۳۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری استان مرکزی از ساوه فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:همه‌ی این مباحث جامعه‌ی اسلامی ما در گرو فرهنگ و سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و ائمه اطهار است. همه کائنات و هستی صدقه سر آفرینش حضرت زهرا سلام الله علی‌ها است. اگر بخواهیم از زندگی آن حضرت درس بگیریم، معاد باوری و ولایتدمداری یکی از آن درس هاست؛ و اگر به این دو کلید واژه به عنوان اصل بنگریم شاید مشکلات و گرفتاری‌های زندگی جامعه حل خواهد شد.
وی با اشاره به دهه بصیرت و ایام ۹ دی گفت:اینکه مردم در آن روز تاریخی به یک بلوغ سیاسی رسیدند و در آن روز تجلی دین خدا در مردم و تبری و تولی مردم به معنی واقعی شکل گرفت. مردم در آن چند پیام با حرکت خودشان نشان دادند که اولا پیوند امام با امت قطع نشد و این پیوند ساری هست و اطاعت محض از، ولی خودشون را دارند و اینکه امام ما فرمودند: مردم زمان ما از مردم زمان پیامبر اسلام صل الله علیه و آله و سلم و امیر المومنین علیه السلام بالاترند. شاخصه و و قرائن شواهد آن همین حضور مومنانه مردم در صحنه دفاع از حریم ولایت در ۹ دی ۸۸ بود.
دستجانی با اشاره به پیام آن روز به دشمنان این ملت گفت: وقتی سیصد هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم این نظام و انقلاب کردیم از اصول و آرمان‌های خودمون عقب نمی‌رویم. پیام ۹ دی به مردم خودمان هم این بود که اگر با هم متحد و همدل باشیم هر اقدام بزرگی را به سرانجام می‌رسانیم. دشمنی که با طرح ریزی دقیق و آزمون و خطا‌های دوره قبل آمده بود که نظام اسلامی را دچار براندازی کند با حضور مردم همه آن نقشه و توطئه‌ها خنثی شد.
ایشان افزود:پیام ۹ دی به جریانات سیاسی این است که هر شخص و جریانی که با ولایت فاصله بگیرد قطعا از ذهن و حافظه تاریخی مردم حذف خواهد شد و اینکه پیام ۹ دی به مسئولان این است که شما امروز دایره شعاع و نگاه تان به کجاست؟ اگر نگاه تان به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی‌های جوانان باشد موفق خواهید بود، ولی اگر نگاه تان به به آن سوی مرزهاست، مشکلات اقتصادی لاینحل شده است بخشی از آن گرو مسئولان است که با سیاست اقتصاد مقاومتی و فعال کردن بخش‌هایی از اقتصاد کشورمان آن نگاه سراب گونه به غرب را خارج و به این نقطه قوت خودمان بیاندازیم. تجربه ۴۲ ساله نشان داده اگر حرکت مسئولان در جهت منویات ولایت فقیه و به صورت جهادی انقلابی بود در آن نقطه ما پیشرفت داشتیم و هر جا نگاه به غرب و بیگانه بود آنجا یک حالت سکون و راکدی داشتیم.
دستجانی گفت:دشمن با تمام قوا در بحث عملیات روانی و رسانه‌ای می‌خواهد بین امت و امام و همچنین مردم با نظام دینی فاصله بیاندازد. اما اراده خاص مردم ولایت مدار ما مقاومت و ماندن در کنار ولایت است و دشمن با ترور شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی می‌خواست که جبهه مقاومت را نابود کند با خطای مناسباتی دشمنان دیدیم که فرهنگ شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه نماد است و یک شخصیتی بود که الگو برای جوانان داخل و همه‌ی جوانان آزادی خواه دنیا شد. فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر استبداد و استکبار متبلور شد. باشد که به راه و مکتب شهید سلیمانی و تبعیت محض از، ولی فقیه از این پیچ تاریخی به سلامت عبور خواهیم کرد و با جامعه پردازی، دولت سازی و تمدن نوین اسلامی با این مردم عاشق ولایت رقم خواهیم زد.
ارسال نظرات