فرمانده سپاه هریس:

هدف دشمن در فتنه 88 از بین بردن انقلاب و عزت مردم بود

فرمانده سپاه هریس گفت: مردم با بصیرت ایران در فتنه 88 تشخیص دادند که هدف دشمن از بین بردن اسلام، انقلاب، ولایت و عزت اسلامی مردم ایران بوده و انتخابات و مطرح کردن تقلب در انتخابات بهانه بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۷۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید محمدی در یادواره شهدای مقاومت هسته ای حوزه کارمندی هریس با بیان اینکه از زمان پیامبر فتنه وجود داشته است بعضی از خواص در نتیجه دنیاگرایی و بی تقوایی به طرف دشمن حرکت کردند و فتنه را بوجود آوردند.

وی افزود: آن چیزی که می تواند فتنه را خنثی کند شاخص ها هستند و یکی از شاخص های مهم ولایت است.

محمدی خاطر نشان کرد: تا جایی که دشمنان جسارت را به جایی رساندند که در عاشورا پایکوبی کرده و پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند و مردم زودتر فهمیدند و زودتر به میدان آمده و بساط فتنه را برچیدند ولی برخی از خواص بی بصیرت این امر را نتوانستند تشخیص دهند.

حجت الاسلام رضا نصراله پور؛ امام جمعه هریس نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و هسته ای بخصوص سردار سلیمانی و شهید فخری زاده گفت: سردار سلیمانی به خاطر عشق واقعی به ولایت خداوند مهر و محبت او را در دل ها انداخت و در سایه این عشق واقعی بود که داعش تا دندان بن مسلح توسط این انسان با اخلاص تار و مار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها