خبرهای داغ:
با گذشت یک سال از شهادت سردار «سلیمانی»، به لطف خدا و برکت خون علمدار ولایت و همرزمان شهیدش عمود خیمه‌ای کشیده نشد و کسی به اسارت نرفت و به جای او علمدارها به میدان آمدند و علم را همچنان برافراشته نگه داشتند.
کد خبر: ۹۳۱۰۱۵۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

علمداری به خون غلطید ولی عمود خیمه‌ای کشیده نشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بارها این کلام گهر بار امام عزیز را درباره ملت بزرگ ایران خوانده و شنیده بودم که ملت ما بهتر از مردم حجاز در عهد رسول الله (ص) و علی (ع) و حسین ابن علی (ع) هستند که ملت ما بارها این کلام امام عزیز را مانند دفاع مقدس و یوم الله 9 دی سال 88 و... به اثبات رساندند.

ولی امروز برای مشخص کردن عمق این سخن حکیمانه امام عزیز(ره) نمونه دیگری از ایثار و فداکاری و ولایت‌مداری ملت بزرگ ایران را بیان می‌کنم؛ باشد که مسئولین جناح‌های مختلف به خود آمده و به جای دست دراز کردن به سمت کدخدا به سوی خدا قدم بردارند و قدر این ملت بزرگ را بدانند و به جای شعار دادن به خواسته‌های امام (ره) و ملت عمل کنند و از هیچ قدرتی در دنیا نترسند و گوش به‌فرمان ولی امر خود به سوی فتح قله‌های برتر دنیا حرکت کنند.

و اما نمونه دیگر اثبات برتری مردم گرامی ایران از عصر رسول الله (ص) و علی (ع) و امام حسین (ع) این است که بعد از شهادت علمدار ولایت (حاج قاسم سلیمانی) توسط آمریکای جنایتکار که مانند علمدار حسین (ع) به شهادت رسید.

و امروز با گذشت یک سال از این حادثه غم بار به لطف خدا و برکت خون علمدار ولایت و همرزمان شهیدش عمود خیمه‌ای کشیده نشد و کسی به اسارت نرفت و به جای او علمدارها به میدان آمدند و علم علمدار را همچنان برافراشته نگه داشتند و خیمه ولایت همچنان مستحکم‌تر از گذشته پا برجا ایستاده و به یزیدیان زمان (استکبار جهانی) نهیب می‌زند؛ اینجا بود که مفهوم کلام امام عزیز را بیشتر درک کردم که فرمود من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در زمان امیرالمؤمنین علی (ع) و حسین ابن علی (ع) هستند.

ای شهیدان عشق مدیون شماست

هرچه ما داریم از خون شماست

یادداشت از: محمد فتحی

انتهای پیام/

ارسال نظرات