خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: تبعیت از رهبری در همه حال در تمامی فتنه‌ها بوده که توانسته نظام مقدس ما را از گزند حوادث و مشکلات به سلامت عبور دهد.
کد خبر: ۹۳۱۰۱۸۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

تبعیت از رهبری در همه حال نظام مقدس ما را از گزند حوادث به سلامت عبود دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در آئین اختتامیه جشنواره «شعر و دلنوشته شهید سردار سلیمانی» ضمن تسلیت ایام فاطمیه و چهلم شهادت دانشمند هسته‌ای اظهار داشت: که خداوند پیامبرش را با معجزه فرستاد تا اسلام بر همه ادیان غلبه کند و عالم‌گیر شود اما این وعده خداوند کاملا محق نشد، چراکه مردم در زمان پیامبر(ص) امامت را نپذیرفتند و بر همین اساس و به دلیل نداشتن درک درستی از ولایت، حضرت علی(ع) را خانه‌نشین کردند و این مسئله تا امروز نیز ادامه دارد.

وی با تسلیت سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» و دیگر شهدا و رحلت «آیت الله مصباح»، خاص بودن این بزرگواران را از ارادت تمام و کامل این عزیزان به ولایت و ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: تبعیت از رهبری در همه حال در تمامی فتنه‌ها بوده که توانسته نظام مقدس ما را از گزند حوادث و مشکلات به سلامت عبور دهد.

امام جمعه شهرستان نهاوند بیان کرد: سردار «سلیمانی» افتخارش همیشه این بود که سرباز رهبری است و این شد پایانی که همه ملت‌های مسلمان جهان بر داغش عزادار شدند و افتخاری برای همه ما شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و جایزه نقدی از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات