فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: بصیرت‌مداری، زمینه‌ساز خودباوری و خودسازی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۹۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حاتم سیفی افزود: خودسازی حاصل از بصیرت و ولایتمداری در دهه اخیر که به دبنال حماسه نهم دی حاصل شده، موجب رشد و تعالی جامعه و ایجاد روحیه مقاومت و استکبارستیزی در بین جوانان این مرز و بوم شده است.

وی ادامه داد: اکنون با قرار گرفتن در دهه پنجم انقلاب اسلامی، سردمداران آمریکا با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و حکام فریب خورده و خودفروخته منطقه ای درصدد تضعیف این نظام پربرکت اسلامی هستند که در یک دهه اخیر با حضور با بصیرت جوانان و آحاد جامعه، این توطئه ها شکست خورده است.

سیفی اضافه کرد: آرزوی پوشالی صهیونیست ها و آمریکا در عصر حاضر این بوده که با بهره گیری از انقلاب های مخملی، نظام اسلامی را در دهه چهارم عمر پربرکت خود به چالش بکشند که این توطئه با آشوب های خیابانی در سال ۸۸ انجام شد.

وی گفت: جوانان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی همراه با آحاد ملت در نهم دی سال ۸۸ با خلق حماسه ای عظیم گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز کرده و به خودباوری رسیدند که زمینه ساز تشکیل تمدن بزرگ اسلامی و مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) خواهد بود.

سیفی با اشاره به دهه بصیرت و ولایت افزود: جوانان برومند این آب و خاک، با تفکر و بصیرت در تمامی صحنه های خطیر و سترگ، حامی انقلاب اسلامی و آرمان های متعالی آن و حافظ کیان میهن هستند.

وی افزود: اکنون نیز به برکت هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، خویشتن داری و خودباوری در بین مسئولان و آحاد جامعه ایجاد شده که نمونه بارز آن را می توان در ایستادگی و مقاومت در برابر خواست های نامشروع نظام استکباری و سلطه مشاهده کرد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در سایه بصیرت و ولایتمداری هم اکنون به کشوری خاص و مستقل در منطقه تبدیل شده و از هیچ تهدید و تحریمی نمی هراسد.

ارسال نظرات