مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی یک عالم واقعی بود و از این جهت به معنای واقعی کلمه وارث انبیا در علم و تقوا به حساب می‌آمد.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۸۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی ترکاشونددر پی رحلت علامه مصباح یزدی(ره) گفت: علامه محمد تقی مصباح یزدی از علمای گمنام و مظلوم جامعه ی علمی کشور بودند که به دلیل مقابله و تخریبِ علامه توسط جناح های التقاطی در داخل و خارج از کشور، حق علمی و شانی ایشان به درستی در جامعه دیده و شناخته نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع)  ویژگی بارز علامه را عالِمِ بصیر بودن خواند و اظهار داشت: علامه پشت سر آقا بودند. علم و شهرت باعث نشد خودش را از حضرت آقا جلوتر بداند. مقام معظم رهبری فرمودند: خلاء وجودی علامه طباطبایی و شهید مطهری(ره) توسط علامه مصباح یزدی در زمان ما پُر شده است.

وی با اشاره بر برپایی نمایشگاه عکس خبری در سپاه ناحیه امام حسین(علیه السلام) ادامه داد: در هفته بسیج، فراخوانی مبنی بر ارسال آثارِ هنریِ بسیجیان به ویژه عکس از فعالیت های هفته ی بسیجیان در سطح ناحیه و حوزه و پایگاه با موضوعِ پدافند رزمایش زیست محیطی آمرین سلامت در جهت مقابله با کرونا، رزمایش کمک های مومنانه، تقدیر از مدافعان سلامت و کادر درمانِ محله و پایگاه و حوزه، طرح غربالگری و عملیات بزرگ حاج قاسم سلیمانی و فعالیت های گروه های جهادی زده شد.

علامه مصباح‌یزدی نمونه واقعی یک عالم بصیر بود

حجت الاسلام ترکاشوند افزود: از عکس های ارسالی۴۴ عکس انتخاب شد و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محوطه ساختمان فرماندهی ناحیه امام حسین(علیه السلام) به مدت یک هفته نمایشگاه عکس خبری برپا شد و در معرض دیدِ بسیجیان و پاسداران و عموم مراجعه کنندگان قرار گرفت.

علامه مصباح‌یزدی نمونه واقعی یک عالم بصیر بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: ۵ عکس منتخب به مرحله استانی راه خواهند یافت و عمده عکس ها برای جشنواره ملی ابوذر هم ارسال شده است.

حجت الاسلام ترکاشوند هدف از برپایی نمایشگاه عکس خبری را انعکاس مجاهدت های بسیجیان به ویژه در ایام کرونا خواند و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: مجاهدت ها و کارهای بسیجیان را به صورت هنرمندانه به اطلاع عموم مردم برسانید.

علامه مصباح‌یزدی نمونه واقعی یک عالم بصیر بود

وی بیان کرد:کرونا فرصت و بستر خوبی برای رشد و شکوفایی هنر مردمی در زمینه های مختلفی از جهات خلق آثار زیبای در زمینه های تولید محتوای فرهنگی وهنری نظیر عکس فیلم ومتنهای فاخر ادبی و غیره فراهم آورد و همچنین بسیج توانست ارتباط گستردهای با رسانه های شنیداری ودیداری برقرار بکند بطوریکه از اول سال 250خبر رسمی در خبرگزاریها معتبر و رسمی استان و کشوری بارگزاری شد و بیش از 50 مصاحبه رادیویی و تلویزیونی خبری تهیه وتدوین شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) با تشکر از زحمات مسئولین روابط عمومی وخبرنگاران بسیجی در این مدت تصریح کرد: مسئولین روابط عمومی وخبرنگاران بسیجی حوزه های بسیج با حضور خود در شرایط مختلف جوی در کنار گروه‌های جهادی بسبج و مدافعان سلامت نقش ارزشمندی در انعکاس اخبار تاتیر گزار مردمی داشته اند و به تقویت روحیه واعتماد به نفس اسلامی و ملی کمک شایانی کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه های متصدی برنامه های فرهنگی اعم از وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی با تاسی از کار ناحیه امام حسین(علیه السلام) و هم افزایی با بسیج و سپاه یک نمایشگاه عکس خبری استانی از فعالیت هایشان در سطح پارک ها، ایستگاه های اتوبوس و مترو برگزار کنند.

خبرنگار بسیجی: رحمت نژاد

ارسال نظرات