همزمان با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان قضایی آئین آزادسازی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۴۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، همزمان با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان قضایی آئین آزادسازی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در ایلام برگزار شد.

سردار شاکرمی در این آیین با اشاره به شهادت سردار دلها گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و در نهایت فیض شهادت نصیب ایشان شد.

وی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها شکست امریکا و همدستانش را در پی دارد، بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام های تروریستی امریکا برای جهانیان شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام همچنین افزود: بسیج در اشتغال، تأمین جهیزیه و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد وارد شده و با نهضت ایجاد شده امروز ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و در مجموع مرحله اول و دوم ۲۸ زندانی در ایلام آزاد می شوند.

ارسال نظرات