با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان:

ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان در سطح سیستان و بلوچستان تداوم دارد

در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان در سطح استان سیستان و بلوچستان به محرومین و افراد آسیب دیده از کرونا تداوم دارد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۹۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام نمونه برداری، تست سریع کووید ۱۹ به مراقبین سلامت، ماما و بهورزان به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نیمروز آموزش داده شد.

فاطمه کمیلی افزود: همچنین در راستای اجرای طرح  از ۶ دفتر پیشخوان دولت، دکه ها و بازار بازدید و آموزش فاصله گذاری اجتماعی ورعایت  پروتکل‌های بهداشتی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر و دانشگاه علوم پزشکی به مردم ارائه شده است.

وی بیان کرد: ویزیت خانه به خانه و شناسایی ۶ خانواده کرونا مثبت و آموزش رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی منازل بیماران به همت کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان نیز اجرا شده است.

کمیلی تصریح کرد: توزیع ۲۸ بسته معیشتی به خانواده‌های کرونایی نیازمند در روستا‌های کریم کشته، پوکک وجانی میلک با همت دفتر بسیج جامعه پزشکی هیرمندو شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان در راستای طرح شهید سلیمانی اجرا شده است.

این مسئول ادامه داد: پلمپ یک واحد نانوایی متخلف در شهرستان هامون به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط دفتر بسیج جامعه پزشکی و حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) هامون، گندزدایی منازل بیماران کرونا مثبت ، توزیع ۴۵ بسته معیشتی،  ویزیت رایگان و آموزش رعایت پروتکل‌ها بهداشتی به اهالی روستای شندل به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان و خیرین، غربالگری کمپ ترک اعتیاد مرصاد به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش، غربالگری و پیگیری روند درمان بیماران کرونا مثبت روستای ایرندگان به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در طرح شهید سلیمانی در سیستان و بلوچستان بوده است.

ارسال نظرات