از ۲۷ نفر از متربیان حلقه‌های صالحین کودک و نوجوان با حضور مسئول امور بانوان تعلیم و تربیت سپاه سلمان در خیمه مقاومت حوزه نرجس در زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۱۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت نرجس(س) زاهدان گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که یک سند و چشم انداز روشن برای ملت بصیر ایران است باید در راستای بهره مندی از اندیشه های جوانان گامهای اسواری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب برداریم.
 
بتول حیدری معنویت و اخلاص در عمل را از مهمترین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در سنگر مساجد معنویت را در وجودشان تقویت می کند و این مهم عامل رشد و شکوفایی نسل جوان است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که بسیج بازوی فرهنگی برای مساجد است که می توانند از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف عالی نظام بهره برد بیان کرد: مسئولان در نهاد مقدس بسیج باید به رسالت مهم خود که همان کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی است به بهترین نحو عمل کند .
 
حیدری تصریح کرد: امروز اجرای برنامه های تربیتی و تقویتی متربیان و مربیان در حلقه های شجره طیبه صالحین در حال شکل گیری این مهم است.
 
گفتنی است در پایان تجیلی از ۲۷ نفر از متربیان حلقه‌های صالحین کودک و نوجوان با حضور بسبجیان و  مسئول امور بانوان تعلیم و تربیت سپاه سلمان در خیمه مقاومت حوزه نرجس برگزار شد.
ارسال نظرات