خبرهای داغ:

اهدای مدال قهرمانان جهان ، به شهدای گمنام هفت تپه

مدال آوران خوزستانی و مازندرانیِ مسابقات آسیا و جهان، عنوان قهرمانی خود را به مقام شامخ شهدای گمنام یادمان شهدای هفت تپه اهدا کردند .
کد خبر: ۹۳۱۱۳۳۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مرکز خوزستان ، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان گفت: ورزشکاران پهلوان صفت استان‌های خوزستان و مازندران آقایان محمد ناقوسی و علی بهبودی در رشته های کشتی و کاراته ، به منظور پاسداشت مقام شهدا ، صبح امروز ، در حرکتی فرهنگی مدال‌های زرین خود از مسابقات آسیایی و جهانی را به قهرمانان دفاع مقدس در شهرستان شوش اهدا کردند .

رضا باقری افزود : جامعه ورزشی ما با الگو گرفتن از سیره شهدا توانستند سفیران خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

در آیین اهدای مدال قهرمانان کشتی و کاراته جهان ، به مقام شامخ ۲ شهید گمنام مدفون در یادمان شهدای هفت تپه ، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران هم گفت : این اقدام شایسته ورزشکاران قهرمان در ۲ استان مازندران و خوزستان که همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت : پیامی جهانی با محوریت الگوگیری ورزشکاران کشورمان از بهترین الگو‌ها یعنی شهدا در دفاع از ارزش‌ها و ولایت پذیری دارد.

محمد ناقوسی قهرمان مسابقات کشتی قهرمانی جوانان جهان ورزشکار خوزستانی اهل شهرستان شوش درباره این اقدام خود گفت: قهرمانان حقیقی، شهدا هستند که درس ایثار و گذشت را به ما آموختند.

علی بهبودی قهرمان مسابقات کاراته آسیا و جهان هم گفت : این حرکت ، کاری کوچک در برابر جانفشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها