خبرهای داغ:
چشم انداز پنج ساله در منطقه کم برخوردار شهید سلیمانی (منبع آب) ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی است.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۳۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، استاندار خوزستان در بازدید از کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز و پایان عملیات نخستین مرحله از تعمیر و بازسازی منازل این منطقه گفت: کوی شهید سلیمانی یکی از مناطق حاشیه‌ای اهواز است که در سال‌های گذشته مردم این منطقه با مشکلات متعددی از جمله مسیر تردد، خطر ریزش کوه و فرسودگی منازل خود روبرو بودند.محرومیت زدایی از منطقه کم برخوردار شهید سلیمانی(منبع آب) اهواز

غلامرضا شریعتی افزود: در ماه‌های اخیر به همت سپاه ولی عصر خوزستان و برخی از دستگاه‌های اجرایی اقدامات موثری برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: سپاه ولی عصر خوزستان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از ماه‌های گذشته در این محل مستقر شده و در قالب عملیات نبی اکرم (ص) خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: چشم انداز این منطقه ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی است که در برنامه پنج ساله انجام و ۹۰۰ نفر جابه‌جا می‌شوند، اما تا آن زمان نباید از منازل فرسوده و پرخطر این منطقه غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی و محلی برای رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار بسیج شده‌اند و این روند ادامه خواهد داشت، گفت: هماهنگی لازم با بنیاد مستضعفان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای تامین اعتبار تعمیر تعداد بیشتری از منازل انجام شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی از منزل پرخطر توسط مدیریت بحران شناسایی شده و جابه‌جایی آن‌ها در اولویت قرار گرفته است، افزود: جا دارد از همکاری مردم در مناطق مختلف صمیمانه قدردانی کنیم و این وعده را می‌دهیم تا آخرین روز از رفع مشکلات مردم پای کار خواهیم ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها