آذر کیخا گفت: همراهی و استقامتی که از ناحیه زنان قهرمان ایران در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمان و هیچ منطقه و جهان سابقه ندارد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۵۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
آذر کیخا در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با شروع جنگ تحمیلی زنان کشور با شجاعت و رشادت و صف ناپذیری در مناطق مرزی از جمله خرمشهر، سوسنگرد، اهواز و مهران حماسه سازی پرشوری آفریدند.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان افزود: زنان نه تنها با کندن سنگر و تهیه غذا برای رزمندگان و حفاظت از مهمات مردان را یاری می‌دادند، بلکه با تعلیمات نظامی که در سطح ابتدایی گذرانده بودن در خط مقدم جبهه در برابر دشمن بعثی نیز می‌جنگیدند.
 
وی بیان کرد: با قدرت می‌توان گفت همراهی و استقامتی که از ناحیه زنان قهرمان ایران در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمان و هیچ منطقه و جهان سابقه ندارد، به تعبیر امام خمینی(ره)  چه افتخاری بالاتر از اینکه زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم ستمکار سابق و پس از سرکوبی آن در مقابل ابرقدرت‌ها و وابستگان آن در صف اول ایستادگی و مقاومت از خود نشان دادند که در هیچ عمری چنین مقاومت و چنین شجاعتی از مردان ثبت نشده است.
 
این مسئول تصریح کرد: مقاومت و فداکاری این زنان بزرگ در جنگ تحمیلی آنچنان اعجاب انگیز است که قلم و بیان از ذکر آن عاجز بلکه شرمسار است.
 
کیخا در پایان تصریح کرد: نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی، امدادگری و تشکیل ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی رسیدگی به امور تعاون شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ثبت و ضبط آن از جمله وظایفی بود که بسیج جامعه زنان به خوبی از عهده آن برآمده است.
ارسال نظرات