خبرهای داغ:
سیاهکالی مرادی گفت: ما در ارائه خدمات باید نگاه خیرخواهانه داشته باشیم چرا که خیران کمک می کنند که جامعه حکیم پرور، عقلا پرور و تخصص پرور داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۵۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، لطف الله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در آئین راه اندازی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان قزوین که با حضور مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور، استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استان برگزار شد بیان کرد: امروز با نگاهی دقیق به مشکلات خواهیم دید افراد کمی حلال مسائل هستند.

وی با اشاره به پرورش افراد دانا در جامعه گفت: دانشگاه فرهنگیان محور پرورش افراد دانا در کشور است که در کلید واژه ها این افراد، حکیم خوانده می شوند.

سیاهکلی عنوان کرد: حکیم یعنی کسانی که تمام اعمال آنها درست است و در راستای توسعه و پیشرفت کشور، پرورش و حضور حکما امری لازم است که دارای خیر کثیر هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر جامعه ای که پیشرفت می کند باید حکیم داشته باشد و برای رسیدن به این مورد نهادهای علمی فضاهایی هستند که حکیم پرور می باشند و یکی از این نهادها دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: این افراد تربیت نسل آینده را برعهده دارند که می توان امیدوار بود که جامعه به سمت تعالی حرکت می کند و در راستای پرورش حکما، یک قاعده دیگر احسان است که شامل عمل بی عیب است و قطعا کلید واژه هایی که اسلام به ما تاکید دارد این است که بر کارهای با ارزش که برای جامعه خیر و منفعت داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: در محیطی هستیم که قرار است فرزندان ما حکیم تربیت شوند در حالی که به این موضوع کمتر پرداخته می شود در صورتی که باید بفکر تربیت نسل آینده باشیم.

وی اضافه کرد: ما در ارائه خدمات باید نگاه خیرخواهانه داشته باشیم چرا که خیران کمک می کنند که جامعه حکیم پرور، عقلا پرور و تخصص پرور داشته باشیم و عمل خیر، نتیجه خیر خواهد داشت.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها