خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا را نشانه ماهیت متضاد در حاکمیت این کشور و شکست تفکر لیبرال دموکراسی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۱۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم گفت: رسانه‌های غربی در تلاش هستند،که وقایع پیش آمده در طول چند ماه گذشته آمریکا را در چارچوب رقابت‌های رایج میان احزاب سیاسی و طرفداران آن‌ها جلوه دهند، اما عمق و گستره این رخداد‌ها به روشنی از ماهیت پیچیده و سراسر تضاد و تناقض حاکمیت آن کشور حکایت دارد.

وی افزود:برای کشوری که مدعی رهبری تفکر لیبرال دموکراسی در جهان است و طی سال‌ها با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای خود در تلاش برای تبدیل کردن لیبرال دموکراسی به یک فرهنگ و رویه غالب در جهان است،ایجاد این شرایط به‌هیچ وجه در چارچوب یک رخداد انتخاباتی قابل تفسیر و پذیرش نیست.

حجت الاسلام آل هاشم از کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی غرب یاد کرد و گفت: کنگره آمریکا در حالی که با حضور نمایندگان مجلس و سناتور‌های سنا سرگرم انجام یکی از مهمترین وظایف خود یعنی بررسی الکترال‌های رییس جمهور منتخب بود ،که به یکباره و در مقابل دیدگان مردم جهان به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی مبدل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت: دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست وی را از بین ببرد بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر او بیش از گذشته در جهان مطرح شد.
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم از شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره بین المللی مقاومت و یک انقلابی تمام عیار یاد کرد.

ارسال نظرات