مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها عنوان کرد:
مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: امروزه رسانه و اطلاع رسانی نقش مهمی در شفاف سازی مشکلات نیازمندان دارد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۷۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
محمدجواد فولاد در حاشیه مراسم اولین جشنواره فیلم کوتاه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی برگزاری جشنواره فیلم‌های کوتاه را یکی از اهداف فرهنگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای فقر زدایی و مبارزه با اسیب‌های اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در این خصوص خیریه در جهت افزایش مشارکت اجتماعی خیرین اقدام به فراخوان جهت تولید مستند و فیلم کوتاه در رسانه ملی و مجازی برآمد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین مشکلات قشر آسیب پذیر و ارتباط خیرین با اقشار کم برخوردار از طریق رسانه و تصویر عنوان کرد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اقدامات فرهنگی را جهت مشارکت حداکثری برلی رفع مشکل نیازمندان ضروری دانست.

فولاد با بیان اینکه امروزه رسانه و اطلاع رسانی نقش مهمی در شفاف سازی مشکلات نیازمندان دارد، گفت: ثبت و ضبط این حقایق از طریق فیلم و مستند موجب ماندگاری آن در اذهان عمومی می‌شود.

وی از برگزاری این جشنواره در سال‌های آتی و بصورت مستمر خبر داد و گفت: خوشبختانه این جشنواره با استقبال خوبی روبرو شد و ۱۰ استان قزوین، تهران، مازندران، سمنان، گیلان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره شرکت کردند که ۹ فیلم برگزیده شدند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در پایان گفت: در سال آینده فیلم‌های این جشنواره در جشنواره فیلم فجر هم شرکت داده خواهد شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها