در بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه استان زنجان مطرح شده است
بسیج رسانه سپاه استان زنجان به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه در بیانیه ای از شهادت به عنوان اسوه برجسته عرصه رسانه، خبرنگار شهید «غلامرضا رهبر» یاد کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۸۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، بسیج رسانه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه آورده است:

۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۰ یادآور سالروز تاسیس بسیج رسانه است.

بسیج رسانه با هدف ایجاد اتحاد و انسجام بین رسانه‌ها تشکیل گردید، ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف تشکیل این سازمان است.

بسیج رسانه به عنوان پناهگاهی امن در جهت مطالبه گری در چارچوب اخلاق و قانون است و امروز رسانه‌های در تراز انقلاب رسالت انقلابی خود را حفظ و مطالبه گری را بعنوان حق مردم پیگیری می‌کنند.

در طول مدت بیماری کرونا رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری ها، نشریات، هفته نامه ها، روزنامه ها، پایگاه خبری و اینترنتی و ... خوش درخشیدند و به رسالت اصلی خود همگام در کنار مدافعان سلامت، سفیران سلامت خوبی بودند.

امید است با نگاه ویژه به اصحاب رسانه به دور از سلیقه‌های سیاسی، همراهی و خدمت به این قشر فرهیخته و همدلی این قشر با مردم و مسئولین در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران سرعت بیشتری به خود بگیرد.

ان شاالله

بیست و یکم دی ماه ۱۳۹۹
سازمان بسیج رسانه استان زنجان
ارسال نظرات