خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی باید از همه ظرفیت خود جهت اعتلای میهن اسلامی استفاده کنند چرا که پاسداری از خاک وطن خط قرمز همه نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۸۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: سپاه پاسداران و نیروی انتظامی سربازان نظام بوده و در تکمیل و تکامل وظایف خود یاریگر یکدیگر هستند.

 

وی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی باید از همه ظرفیت خود جهت اعتلای میهن اسلامی استفاده کنند چرا که پاسداری از خاک وطن خط قرمز همه نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

 

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی همه در یک خط و مسیر هستند که این خط، مسیر ولایت است و زیر پرچم ولایت، تحت لوای رهبری، خدمت می‌کنند.

 پاسداری از خاک وطن خط قرمز همه نیروهای نظامی و انتظامی کشور است

مسوول نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی با اقتدار مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهند و در این مسیر از جان خود مایه می‌گذارند، نمونه بارز این امر، سردار شهید سلیمانی است که تحت لوای ولایت و با بصیرت، در راه حفظ وطن و در راستای حفظ حریم ولایت، به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام معبودی در پایان اقدامات پلیس استان را در راستای ایجاد امنیت قابل تقدیر خواند.

 پاسداری از خاک وطن خط قرمز همه نیروهای نظامی و انتظامی کشور است

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها