زمین خواری هزار میلیاردی این بار در زنجان

زنجان- فرمانده انتظامی استان از کشف 10 هکتار زمین خواری در "ابهر" به ارزش هزار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۹۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر، گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی سازمان حج و اوقاف و اهالی شهرستان ابهر درخصوص تصرف غیرقانونی زمین وقفی به متراژ ۱۰ هکتار واقع در یکی از مناطق این شهرستان و تفکیک و فروش آن توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان، افزود: در تحقیقات صورت گرفته پلیس، مشخص شد فردی با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، زمینی به متراژ ۱۰ هکتار متعلق به سازمان حج و اوقاف را به صورت غیرقانونی تصرف و پس از تفکیک به قطعات کوچکتر، آن را به فروش رسانده است.

وی با بیان اینکه متهم شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه با تلاش پلیس و دستگاه قضا این زمین رفع تصرف شد، عنوان داشت: حفظ بیت‌المال و آزادسازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار