خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: شهید «سلیمانی» دستاوردهای بی شماری برای جهان اسلام با استفاده از نهضت مقاومت ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۲۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

شهید «سلیمانی» با نهضت مقاومت دستاوردهای بی‌شماری برای جهان اسلام ایجاد کردبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست بصیرتی که با حضور فرماندهان و سرگروه‌های پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد، با اشاره به تقویت  جبهه مقاومت توسط «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست و آنچه تاکنون موجب پایداری و استقامت درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همین شهیدان راه حق و حقیقت است.

وی افزود: بدخواهان و کینه‌توزان اسلام گمان می‌کردند با شهادت سردار «سلیمانی»‌ روحیه جبهه مقاومت ضعیف می‌شود، در صورتی که مردان میدان به تبعیت از «حاج قاسم» در صحنه مقاومت با ایمان به خدا و اطاعت از ولی فقیه مقتدرتر از گذشته گام برمی‌دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار اظهار داشتک «حاج قاسم» انسانی با اخلاص، زمان‌شناس، ولایت‌پذیر، شجاع و نترس، عاشق اهل‌بیت (ع)، خستگی‌ناپذیر و دشمن‌شناس بود و همین اوصاف و شوق شهادت وی باعث شد تا «حاج قاسم سلیمانی» تبدیل به یک مکتب شود و در حقیقت این شهادت «انقلابیِ تاریخ‌ساز» شد.

وی افزود: شهید «سلیمانی» دستاوردهای بی شماری برای جهان اسلام با استفاده از نهضت مقاومت ایجاد کرد و امدادهای غیبی در جریان مقاومت به «حاج قاسم» می‌رسید و باعث موفقیت و وارد کردن ضربه به دشمن می‌شد و با شهادتش نیز زمینه‌ساز پیروزی‌های عظیمی چون زنده بودن انقلاب، دشمن‌شناسی، وحدت ملی ایرانیان شد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات