سردار کرمی گفت: برای توسعه اقتصاد سیستان و بلوچستان باید از ظرفیت مردم به نحو احسن استفاده کرد و آن‌ها را در حرکت روبه جلوی اقتصادی استان مشارکت داد تا شاهد اقتصادی پویا و در نتیجه امنیتی پایدار باشیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۲۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، نشست تعامل فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در محل ستاد انتظامی استان  در زاهدان برگزار شد.

در این جلسه  سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان ضمن عرض خیر مقدم به حضار با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین تسلیت سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان علکرد پلیس استان در پیشگری از جرائم و کشف جرائم پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های مد نظر پلیس و همچنین با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران و تمامی دستگاه‌های برقراری امنیتی استان به حول قوه الهی شاهد شکل گیری امنیتی در خور شأن مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

 سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین تسلیت سالگرد شهادت سردار دل‌ها به آرمان‌ها و خصوصیات بارز این ابر مرد تاریخ اشاره کرد و گفت: اتکا به خداوند متعال و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و اطاعات محض از ولایت فقیه رمز موفقیت و پیروزی سردار سلیمانی بود.

وی افزود: الگو گیری از زندگی، منش و نحوه مدیریت و فرماندهی سردار سلیمانی می‌تواند موفقیت ما را در تمامی مراحل زندگی و همچنین اجرای درست مأموریت‌های شغلی تضمین کند.

فرمانده قرارگاه  قدس جنوب شرق کشور با اشاره اهمیت انسجام و وحدت موجود در بین نیرو‌های مسلح استان تصریح کرد: امنیت پایداری که هم اکنون در استان پهناور سیستان و بلوچستان شکل گرفته است به برکت خون شهدا و وحدت و انسجامی است که در بین نیرو‌های مسلح استان بوده است و این مهم باید بیش از پیش تقویت و هماهنگی در اجرای مأموریت‌ها بخصوص در مناطق عملیاتی روز به روز بیشتر شود.

وی افزایش خلاقیت و ابتکار در نیرو‌های مساح استان را ضروری برشمرد و گفت: خدمت در سیستان و بلوچستان به لحاظ حساسیت موجود، درایت، هوش و خلاقیتی خاص را می‌طلبد و لازم است فرماندهان نظامی و انتظامی استان با آموزش مستمر و آماده نگه داشتن روح و جسم کارکنان تحت امر خود روحیه خلاقیت و ابتکار را درآن‌ها پروش دهند تا در مواقع بحرانی بهترین تصمیمیات را اتخاذ کنند.

سردار کرمی در ادامه به ظرفیت‌های نهفته موجود در استان سیستان و بلوچستان برای توسعه امنیت اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم با توسعه اقتصادی استان، امنیت استان نیز توسعه خواهد یافت، این درحالی است که این استان پهناور ظرفیت‌های اقتصادی بیشماری دارد که هنوز به درستی از آن‌ها استفاده نشده است.

وی بیان داشت برای توسعه اقتصاد سیستان و بلوچستان باید از ظرفیت مردم به نحو احسن استفاده کرد و آن‌ها را در حرکت روبه جلوی اقتصادی استان مشارکت داد تا شاهد اقتصادی پویا و در نتیجه امنیتی پایدار و در خور شأن در سطح استان باشیم.
فرمانده قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور به تهدیدات نظامی اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا شاهد پیشرفت‌های چشمگیر کشور ما از اول انقلاب تا کنون بوده و این پیشرفت‌ها برای دولتمردان آمریکا قابل تحمل نیست و به همین جهت مدام کشور ما را تهدید نظامی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگونه که امام راحل فرمودند: ما معتقدیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این تهدیدات آن‌ها نیز تازگی نداشته و مدام کشور ما را تهدید کرده و خواهند کرد، ولی آن چیزی که مهم است مسیر پیشرفتی است که کشور ما در پیش گرفته است و به حول و قوه الهی پرقدرت در مسیر خود حرکت میکنیم و این انقلاب را به انقلاب حضرت، ولی عص (عج) متصل خواهیم نمود
ارسال نظرات