خبرهای داغ:
به یاد حاچ قاسم و در هفته بصیرت ؛ ۷۰ بسته معیشتی به ارزش۳۶ میلیون تومان به همت بانوان بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س)، همدان تهیه و به دست نیازمندان رسید.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۶۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،

بانوان پایگاه های مقاومت تابعه حوزه حضرت فاطمه (س) در هفته بصیرت، بار دیگر ولایتمداری خود را با شرکت در همایش بزرگ کمک مؤمنانه در مسجد محمد رسول الله به نمایش گذاشتند.
مسجد محمدرسول الله به عنوان مرکز بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز خانواده های آسیب دیده از کرونا طی یک سال گذشته بارها شاهد چنین حماسه های انسان دوستانه ای بوده است. در روزهای گذشته همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت ؛ ۷۰ بسته معیشتی شامل مواد خوراکی، مواد شوینده، ماسک، ۸۰ تکه البسه.. مجموعا به ارزش۳۶ میلیون تومان تهیه و از این مرکز به دست نیازمندان رسید.
گفتنی است که این رزمایش با همکاری ۱۲ پایگاه مقاومت و به میزبانی پایگاه هدیه الزهرا به منظور هم افزایی و مشارکت جمعی پایگاه های مقاومت و همچنین ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد . .
همچنین تهیه و توزیع ۷۰ پرس غذای گرم ، کمک درمانی به کودک سرطانی به مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان از دیگر فعالیت های بانوان بسیجی بود.





طنین یاس - از همدان

ارسال نظرات