اهدای ۱۳۵ سری جهیزیه به در تبریز در زادروز حضرت زهرا(س)

تبریز- مدیر عامل موسسه خیریه جان نثاران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تبریز گفت: تا ولادت حضرت زهرا(س) 135 سرس جهیزیه به نوعروسان تبریزی اهدا می شود.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۵۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سیف علی نامور افزود: خیران تبریزی که در کشور نمونه و بی همتا هستند، هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و همواره در کنار موسسه به یاری نیازمندان شتافتند.

وی با بیان اینکه در گذشته، افراد تحت پوشش این موسسه ۴۰۰۰ خانوار بود، ادامه داد: اکنون به دلیل شرایط تحریم، کرونا و سایر موارد، نزدیک به ۵۰۰ خانوار و بالغ بر ۱۵۰۰ نفر تحت پوشش موسسه خیریه جان نثاران تبریز بوده و ماهیانه آذوقه خود را دریافت می‌کنند.

نامور در خصوص اقدامات این موسسه در روز‌های کرونایی، گفت: طی این مدت، بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش یک میلیون تومان تهیه و توزیع شده و به تعدادی از مساجد نیز اقلام غذایی داده شد و به سپاه نیز کمک مالی جهت تهیه بسته‌های معیشتی انجام شد.

 مدیرعامل موسسه خیریه جان نثاران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تبریز با اشاره به اقدامات این موسسه خیریه با همت خیران در مواقع بحرانی کشور، گفت: موسسه خیریه جان‌نثاران در زمان وقوع زلزله ارسباران نیز به مدت چهار ماه در منطقه مستقر بود و توانست ۳۸ روستا را تحت پوشش قرار داده و در هر وعده غذایی، ۵۰۰۰ پرس غذای گرم را میان زلزله زدگان توزیع کند.

نامور  ادامه داد: هم‌چنین در کنار تهیه ارزاق، برخی از کالا‌های مورد نیاز زلزله زدگان نیز تهیه و توزیع می‌شد و در این راستا و جهت نظم دهی به توزیع، دو نوع دفترچه ارزاق و کالا در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار