خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری نمایشگاه مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با محصولات فرهنگی و هنری شجره طیبه صالحین در هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۷۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: با حضور حلقات شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) ناحیه سپاه هندیجان و همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) به مناسبت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همین منظور نمایشگاه مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان افتتاح شد.

 

وی افزود : در نمایشگاه مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آثاری شامل روزنامه دیواری، عکس های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نقاشی و نمادین شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در معرض دید عموم و بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) قرار گرفته که این نمایشگاه به مدت یک هفته می باشد.

 

وی بابیان انتخاب برترین آثار گفت: در روز های آینده به بهترین آثار فرهنگی و هنری در نمایشگاه به قید قرعه هدایایی اهداء خواهد که انشاله انگیزه ایی برای بسیجیان در برپایی دیگر آثار فرهنگی در نمایشگاه ها باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : با رعایت پروتکل بهداشتی جلسات حلقات صالحین بصورت منظم در پایگاهها به همراه اردوهای جهادی حلقات صالحین با رعایت تعداد نفرات برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور فعال حلقات صالحین در برنامه های دهه بصیرت بیان کرد : در دهه بصیرت بسیجیان حلقات صالحین حوزه ها و پایگاه ها در مراسمات مختلف این دهه حضوری پرشور و فعال داشتند که از همه آنها تقدیر و تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها