خبرهای داغ:
مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار دلها ، به همت دفتر بسیج دانشجویی و با همکاری بسیج ادارات و اساتید با حضور دانشجویان ، مسیولین دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد
کد خبر: ۹۳۱۲۰۲۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار دلها ، به همت دفتر بسیج دانشجویی و با همکاری بسیج ادارات و اساتید با حضور دانشجویان ، مسیولین دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد فلاورجان همراه با سخنرانی سرهنگ آشوری جانشین ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان برگزار شد. 

در ادامه سرهنگ آشوری ضمن تسلیت یکمین سالگرد شهادت سردار دلها و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده گفت: هر کسی عصاره زمانه خودش است و زمانه هم تکرار ناپذیر است .. لذا اشخاص هم تکرار ناپذیرند همانند سردار سلیمانی که عصاره زمان خودش بود .. ولی مهم افکار سلیمانی است که باید نهادینه سازی شود .

وی در ادامه داد: بیش از صد میلیون آدم در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت نمودند که حاصل تفکر سلیمانی ..

ایشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این ایام الله اظهار کرد: تشییع حاج قاسم و سیلی که در عین الاسد به آمریکا زدیم دو ایام الله مهم در تاریخ کشور است و این نشان از بزرگی سردار هست که از روز شهادت تا هفتمین روز آن این ایام الله اتفاق افتاد .

آشوری تشریح کرد: ایام الله روزی است که ما توانستیم مراسم هدایت را پیدا کنیم و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم تاریخ آینده بشر، تاریخ حاج قاسم است.

در پایان با اشاره به سیره حضرت فاطمه زهرا تشریح کرد: زمانی که حقیقت داشت به فراموشی سپرده می شد حضرت فاطمه حقایق را افشا کردند و همچنین خداوند در حادثه غدیر با تمام انسانها اتمام حجت کرد زیرا که حادثه غدیر تاریخ جدیدی در اسلام بود .
گفتنی است این مراسم با مدیحه سرای برادر فتحی به پایان رسید. ‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها