خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر پاک پنج شهید گمنام در خراسان جنوبی تشییع و تدفین می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۱۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در نشست خبری، از تشییع و تدفین پیکر مطهر پنج شهید گمنام در استان خبر داد و گفت: این شهدا؛ دو شهید ۱۷ ساله، یک شهید ۱۹ و دو شهید ۲۱ و ۲۳ ساله هستند که در عملیات‌های والفجر و کربلای چهار و پنج به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا عصر چهارشنبه ۲۴ دی ماه با برگزاری مراسم تشریفات در فرودگاه بیرجند وارد خراسان جنوبی و با تشییع خودرویی به معراج شهدا منتقل می‌شوند، افزود: به علت شیوع ویروس کرونا مراسم تشییع برگزار نمی‌شود و فقط مراسم تدفین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با حداقل حضور برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مراسم وداع با شهدا در برخی مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و برنامه وداع محوری در حسینیه جماران بیرجند با حضور مسئولان و مردم به صورت محدود برگزار خواهد.

فلاحی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته روز یکشنبه ۲۸ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید در شهر آبیز شهرستان زیرکوه، یک شهید در دانشگاه بزرگمهر قاینات و دو شهید در بوستان آیت الله بهجت بیرجند خاکسپاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان میزبان شهدا هستند، گفت: از ۵۴ نقطه یادمان شهدا ۳۰ نقطه ساخته شده، ۱۹ یادمان در حال ساخت است و تا خرداد ۱۴۰۰ همه یادمان‌ها ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها